KLICK! Stina fotar

Alla inlägg under juli 2012

Av Stina Johansson - 31 juli 2012 15:42

Det STÖRTregnar just nu utomhus. Jag som tänkt ta kort :(

Tycker det vart lite dålig update från min sida. Jag brukar ju blogga minst 2 gånger om dagen. I alla fall så ska jag spela sims nu!

Ha det!

  Random bild på mina kusiner kusin Villa :) 

(C) Fotad av: Mig Redigarad: Av mig

 


Av Stina Johansson - 30 juli 2012 12:44

       

Nytt påslakan och örngott! TJOHO :D

Av Stina Johansson - 29 juli 2012 18:37

 

Ja, nu kör jag Veckans blogg! 

Kommentera det här inlägget med "Jag är med!" och länka till din blogg. Länka gärna till den här tävlingen på din blogg så att de som läser din blogg också kan delta i den här tävlingen. Tävlingen kommer inte bli av om jag inte har tillräckligt med många deltagere. 

Jag kommer ha två  vinnare. Vinnarna lottas ut i en video. Om du vill öka chansen att vinna kan du följa mig på bloglovin' också, då får du två lotter istället för en. Om du följer mig på bloglovin' skriv det då i kommentaren!!!

Kommentera nu, så just DU kan vinna!

 

 

Av Stina Johansson - 28 juli 2012 22:44

         

Hej allihopa! Har nyss varit hos min kära mormor. Hade tänkt ta lite kort på hennes underbara mops Britta. Men i bilen upptäckte jag att simkortet inte satt i. Nähä, tänkte jag då och blev jättesur.

Men nu är jag hemma igen. :)

Hoppas ni också haft en bra dag (som jag). I morgon ska jag på dop, mitt kusin barn Jayline (har ingen aning om hur det stavas!) ska döpas.  Ska bli redigt kul! Dom ska döpa henne här i min hemort och då behöver vi inte åka så långt.   

Av Stina Johansson - 27 juli 2012 20:03

   Ja, Nora sov över igår kväll tills idag! Vi hade kul och så var vi och badade idag. :D

Det har varit så härligt väder nu på sistone, riktig sommar!

Har just ätit kvällsmat (Pizza!! yeey!) och ska snart ner och äta godis. Ha det underbart!

       

   

Av Stina Johansson - 27 juli 2012 01:49

       

Snart ska jag och Nora lägga oss, väldigt snart! Men ville bara slänga in några bilder.

Detta får bli min så kallade "Blomextra". Godnatt. :D

 

Av Stina Johansson - 26 juli 2012 19:36

 

Jag och Filippa var ute och fota igår. Orkar inte ladda upp alla bilder så ni får en gif :D

Men nu skypar jag med min kompis Frida som är i tanzania i afrika och är med min kompis Nora :)

 

Planer och hänt

Ingenting speciellt för mig just nu

Information

 

Jag är en glad tjej som fyller tolv år i år (född 00) och jag älskar att fota.

Här på min blogg kommer du få se mycket bilder. Jag tar kort med min systers systemkamera tills jag skaffat mig en egen. Läs om min vardag! 

Följ på Dayviews och Bloglovin'

                   

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kolla in de här bloggarna!

!NORA

!FRIDA

!FILIPPA

Bloggarna drivs av mina vänner :)

Senaste inläggen







------

Arkiv

Viktigt

 

Jag äger allt på min blogg (bilder m.m) om inte så skriver jag det!

Därför har du ingen rätt att ta eller "låna" min text eller mina bilder. 

Jag har copyright på mina bilder (ibland kan jag glömma att skriva det) så det är stöld om du tar dom! 

Om du vill låna någonting (bild, text) så måste du fråga först.

Mejla mig: awesomestblogg@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards